Shop Mobile More Submit  Join Login
I MADE THIS PURELY FOR MY OWN AMUSEMENT

And as a way to celebrate finishing the last book just the other night :iconicameplz:

And yes, I actually started reading the last book earlier this week even though I've had it for months. Felt I may as well finish it what with the release of the movie coming out soon (I'm dead excited for that now btw).

I guess this was a bit of animation practice as well, what with the flips and such, but I wouldn't entirely count it since I really just made this as an excuse to draw Albus * v * b

ENJOY THE RANDOM HEAD BOPPING, CHEAP MOTION TWEENING AND LOUD TRANCE MUSIC :iconheeplz:

All characters © J.K. Rowling
Animation © :iconmiunuu:

Track Used :: Afterwork by LowAim
Add a Comment:
 
:icontlapp98:
Tlapp98 Featured By Owner Aug 13, 2012
Who was the Middle guy?
Reply
:iconbooks-are-my-dreams:
Books-are-my-dreams Featured By Owner Oct 30, 2012  Student General Artist
** Spoiler alert for book 7!!!





harrys son Albus Severus Potter
Reply
:iconxmeaningfulxdespairx:
I couldn't help but bob my head along with it. :P
Reply
:iconfunnychuckie:
FunnyChuckie Featured By Owner Nov 26, 2011  Hobbyist General Artist
HAHAHAHA! I love this!
Reply
:iconsweethonestykeysha:
SweetHonestyKeysha Featured By Owner Nov 20, 2011  Hobbyist General Artist
I Like it!!!
Reply
:iconladyelsweyr:
LadyElsweyr Featured By Owner Oct 29, 2011
You have no idea how hard this made me laugh. It come out good.
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Oct 30, 2011
Thanks so much! :heart:
Reply
:icontearsofblood33:
Tearsofblood33 Featured By Owner Sep 6, 2011
HAHAHAHA Epic. :D
Reply
:iconsketchingintherain:
SketchingInTheRain Featured By Owner Jul 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg this is so cute!
Reply
:icontechfreak107:
techfreak107 Featured By Owner Jun 27, 2011  Hobbyist General Artist
:iconilavplz: awesome!
Reply
:iconone2see4five:
One2See4Five Featured By Owner Jun 24, 2011
Random bopping! :boogie:
Reply
:iconbexster674:
Bexster674 Featured By Owner Mar 12, 2011  Student Writer
I am liking the random head bopping! :D
Reply
:iconnicky-the-dragoness:
Nicky-the-dragoness Featured By Owner Mar 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
that trancemusic ftw =3=
eh, Is Albus the one to the left there, and the one in the middle is...?
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Mar 7, 2011
From left to right it's James, Albus, and Harry. C:
Reply
:iconnicky-the-dragoness:
Nicky-the-dragoness Featured By Owner Mar 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
oooh o3o
did James have brown eyes? xD id didn't know... oh, and Did Albus end up in Slytherin?
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Mar 8, 2011
Not too sure just guessed and it's just speculated Albus e4nded up in Slytherin because of his name. idk he looks cuter in green anyways~
Reply
:iconnicky-the-dragoness:
Nicky-the-dragoness Featured By Owner Mar 9, 2011  Hobbyist Digital Artist
yeah, wasn't he scared of getting into Slytherin in the book too? he was anxious, i can remember. and im actually reading the book again xD
and yeah, the green is so smexeh o3o
Reply
:iconrenzie17:
renzie17 Featured By Owner Feb 1, 2011  Hobbyist
nyahahaha! so cool!♥
Reply
:iconsaichosan:
SaichoSan Featured By Owner Jan 7, 2011
ALBUS! <3
Reply
:iconsnapesoulmate:
SnapeSoulmate Featured By Owner Dec 1, 2010
DAW! ALBUS LOOKS LIKE A MINI VERSION OF SNAPE :) LOVE IT ITS SO ADORABLE
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Dec 1, 2010
Haha thank youuu! C:
Reply
:iconharryxpotterxfan:
HarryxPotterxFan Featured By Owner Aug 18, 2010  Student Traditional Artist
haha! LOVE!! :+fav:
Reply
:iconandiree:
andiree Featured By Owner Aug 4, 2010  Student Digital Artist
lol i thought that was cute! ^U^ Was that little Albus in the middle??? cuz i wasnt sure. And if he is... i deeply hope he's not in slytherin?! :please:
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Aug 4, 2010
Haha yup that was Albus~ Haha sorry, I always figured he'd wind up in Slytherin but he'd be the one to wipe away that dark history of the Slytherin house ' v ' Plus he looks cuter in green than red IMO
Reply
:iconandiree:
andiree Featured By Owner Aug 4, 2010  Student Digital Artist
yeah i tried imagining him with the grifonder colors *shakes head* he looks better wit green. If he's making a good influence on them than i dont mind ^U^ Im personally a Ravenclaw :D
Reply
:iconar-ze713:
Ar-ze713 Featured By Owner Aug 2, 2010
SUPER CUTE!!!!!!!
*dies* XD
I like this very much!!!
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Aug 2, 2010
Thank you!
Reply
:iconjust-me-13:
Just-me-13 Featured By Owner Aug 1, 2010
Brilliant, just brilliant XD
Reply
:iconokoruchibi:
OkoruChibi Featured By Owner Jul 31, 2010  Student Digital Artist
Lovely+Charming!
Reply
:iconkniteschaed:
Kniteschaed Featured By Owner Jul 31, 2010  Hobbyist General Artist
Right on - very cute ^-^
Reply
:iconflore-chan:
Flore-chan Featured By Owner Jul 31, 2010
Hm wait a minute...who's the center guy O-O ? (and why has he a green tie ^^" ?)
It's been a long time since I've read the last HP so I don't remember all the details ^^".

That's really cute *0* !
Reply
:iconlilyevans103:
lilyevans103 Featured By Owner Jul 31, 2010
Harry's Son, Albus Severus. He's in a green tie because in the artists mind he is put in Slytherin.

Fils de Harry, Albus Severus. Il est dans une cravate verte parce que, dans l'esprit des artistes, il est mis Serpentard.
Reply
:iconflore-chan:
Flore-chan Featured By Owner Aug 22, 2010
Aww ok, thanks a lot for the explanation ^-^.
I have lots of things to learn about that devilish epilogue with all those kids (I think I'll be lost very...fastly :faint:)

(is that a Google translation xD ?)
Reply
:iconlilyevans103:
lilyevans103 Featured By Owner Aug 22, 2010
yeah, is the translation horible? (French is my 2ed language that I am currently taking in school.)
Reply
:iconflore-chan:
Flore-chan Featured By Owner Aug 24, 2010
Not so much =D. (so why don't you translate it yourself ^^ ? *hidden tentative to reconvert the world to frenchism fhufhu :giggle:)
Reply
:iconlilyevans103:
lilyevans103 Featured By Owner Aug 25, 2010
because I suck at traslating things form english to french or vice versa. Goggle is so much eaiser :P
Reply
:iconflore-chan:
Flore-chan Featured By Owner Aug 26, 2010
^^". You're lazy, nothing to say about that, assume that's all...I'm kidding :giggle:.
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Jul 31, 2010
Haha middle one is Albus Severus Potter~
Reply
:iconflore-chan:
Flore-chan Featured By Owner Aug 22, 2010
Ok thanks !
Reply
:iconfranciblack:
FranciBlack Featured By Owner Jul 30, 2010  Hobbyist Artist
They are so cute!
Reply
:iconmugetsu007:
mugetsu007 Featured By Owner Jul 30, 2010
sooo... that's harry, his dad, ................and who?
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Jul 30, 2010
Errr I don't want to give you a spoiler unless you don't care;;

although if you read the past comments you'll probably find out anyways orz
Reply
:iconmugetsu007:
mugetsu007 Featured By Owner Jul 30, 2010
oh, i've already read all the books, i just can't figur out who they are :D
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Jul 30, 2010
Oh ok well, the middle one is Albus ' v '
Reply
:iconmugetsu007:
mugetsu007 Featured By Owner Jul 30, 2010
ah, that's what i thought. thanks! ^^
Reply
:iconallisonishappi:
allisonishappi Featured By Owner Jul 30, 2010
AAWWWWH!! THEY'RE SO CUTE.
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Jul 30, 2010
Haha thank you!
Reply
:iconkazu-tosh:
kazu-tosh Featured By Owner Jul 30, 2010
OMG CUTE MAX.
Reply
:iconmiunuu:
miunuu Featured By Owner Jul 30, 2010
Thank youu <3
Reply
:iconxxpurplemoonxx:
xxpurplemoonxx Featured By Owner Jul 30, 2010
this is epic!:) i just started reading the six and I'm going to try and hurry up on finishing the 6 and 7 before the movie comes out:)
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
July 29, 2010
Image Size
886 KB
Resolution
550×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
6,283
Favourites
274 (who?)
Comments
79
Downloads
66
×